پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس
سرخط خبرها

انتصاب عجیب در ورزش مشهد| رانده از هیات کاراته در اداره ورزش!

  • کد خبر: ۷۲۷۴۴
  • ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
انتصاب عجیب در ورزش مشهد| رانده از هیات کاراته در اداره ورزش!
رییس هیاتی که پیش از این به خاطر برخی مسائل مالی از سمت خود وادار به استعفا شده‌بود، با حکم رییس اداره ورزش و جوانان مشهد دوباره مشغول به کار شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، درحالیکه شنیده می‌شد یکی از روسای هیات‌های ورزشی خراسان رضوی به علت برخی مسائل و اعمال غیرقانونی از سمت خود در هیات کاراته استان برکنار شده، حالا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه ابلاغی برای همین فرد در اداره ورزش مشهد ثبت شده‌است.

داستان از این قرار بود که ماه قبل، افشای حرکاتی از قبیل حکم‌فروشی با ارقام میلیونی در یکی از هیات‌ها برای آقای رییس دردسرساز شد و وی مجبور به استعفا شد.
 
حالا، اما با حکم مهدی سلاطین، رییس اداره ورزش و جوانان مشهد، این فرد به عنوان مسئول امور ورزشی این اداره منصوب شده‌است. سوال اینجاست اگر این فرد خاطی بوده و فسادی در دوران ریاستش وجود داشته، چرا دوباره مشغول به کار شده‌است و اگر فسادی نداشته، چرا از ریاست هیات کاراته خراسان رضوی استعفا کرده‌است؟
 
در ۴ سال دوم دولت حسن روحانی، ورزش ایران حاشیه کم نداشته و بار‌ها شاهد اتفاقات عجیب در حوزه ورزش کشور بوده‌ایم. چندی قبل هم در رسانه‌ها اخبار عجیبی در خصوص بازداشت مدیران کل ورزش استان‌ها منتشر شد. مدیرکل قبلی ورزش خراسان رضوی نیز به همراه چند تن از معاونینش با حکم دادستان مشهد مدتی بازداشت شدند، اما وی هم‌اکنون به عنوان سرپرست فدراسیون اسکی کشورمان مشغول به فعالیت است.
 
همچنین در خصوص مدیرکل فعلی ورزش استان نیز اخباری در خصوص بازداشت و پرونده در سمنان، محل سابق خدمتش پیش از این منتشر شد.
 
به هر حال باید منتظر ماند و دید که در ادامه مراجع قضایی چه واکنشی به این اتفاقات در حوزه ورزش خراسان رضوی و ایران خواهندداشت؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->